понеделник, 18 февруари 2013 г.

Футболни страсти

Като повечето мъже и аз се интересувам от различни спортове. Един от тях, за който искам да ви спомена е футбола. Когато имам възможност не пропускам да гледам мач, като задължително следя Световните и Европейските първенства. Разбира се съм привърженик на най-добрия български отбор Левски. Когато играят български отбори се събираме с приятели и засядаме да гледаме в някоя къща. Зареждаме масата с хубави мезета и повечко алкохол. Не мога да ви опиша каква атмосфера цари - всеки вика и се вълнува. Независимо дали спечели или загуби нашият отбор купона продължава до сутринта. Както се казва – „И да паднем и да пием, пак ще се напием”. Мой приятел често играе Еврофутбол и да ви призная, че понякога печели доста добри суми. Последния път взе 100 лева, а даде 10. Има разбира се случаи в които губи, но това не го обезкуражава. Когато някой от компанията ни е заложил на някой отбор емоцията при гледането на мача е още по-голяма. Аз смятам, че това да залагаш си е малко „комар”, но пък реших да пробвам. Какво стана? Може би късмета на начинаещия - спечелих малка сума, но радостта беше голяма. Следващите два пъти само губих и се ядосвах на играта на футболистите. Затова съм решил повече да не залагам пари, а само да се наслаждавам на футболната среща. Пък и ако жена ми разбере много ще се ядоса :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар