понеделник, 10 декември 2018 г.

"Бохемска рапсодия" - прекрасен филм или пародия?

"Бохемска рапсодия" е един от филмите, които през последните няколко месеца предизвикаха особено голям интерес. Биографичен филм за живота и творческия път на вокалиста на популярната група Queen Фреди Меркюри и неговите партньори.
Като цяло чух повече положителни отзиви за този филм, но моето лично мнение се различава от тях. Няма да съм типичния хейтър и да изреждам само негативните аспекти, които са ми направили впечатление, но все пак не мога да ги подмина.
Историята на този велик, за мен, човек беше представена доста плоско. Той беше описан като самовлюбен, разлигавен дечко, който жадува за вниманието на околните.
В действителност Фреди Меркюри е бил доста стеснителен и притеснителен човек, който е намирал сигурност само в изкуството си. Славата и успехът наистина са го опиянили, а системната употреба на наркотици и щурите купони, които е вдигал, не са били нищо друго освен опит да запълни празнотата в живота си.
Даа, вярно е, че котките са заемали важна част от неговото внимание и той дори е посветил песен на една от тях. Но като поведение и държание, колкото и да е опитал актьорът да пресъздаде тази театралност и екстравагантност, резултатът за мен беше пародия.
На Фреди този тип театрално поведение и маниерничене са му естествени, докато опита за пресъздаването им за мен лично не беше достатъчно успешен.
Положителните елементи на филма бяха обвързани за мен с творчеството на групата. Като фен, се насладих максимално на оригиналните им изпълнения, които бяха включени почти целите във филма. Доста е вълнуващо да чуеш тази невероятна музика с добро качество и силата в киното.
Като заключение мога да кажа, че този филм остави противоречиви емоции в мен и със сигурност не бих го наредил в топ 20 на филмите, които харесвам.
Вие ще споделите ли вашето мнение по въпроса?

Няма коментари:

Публикуване на коментар