четвъртък, 8 август 2019 г.

Родителството

Скоро попаднах на едно повторение на известно американско риалити предаване. Отдавна знам, че те са си странници, обичат всички хора да знаят неволите им. Честно казано, просто по телевизията нямаше какво да се гледа и бях почти принуден да се зазяпам.

Гост на шоуто беше 15-годишно момиче, много симпатично, личи си, че родителите й имат средства и не пестят за външния вид на дъщеря си, въпреки, че лично аз не одобрявам 15 годишните да се обличат и държат по този начин. За мен си има време за всичко. Та да си продължа, момичето беше в предаването много разтроено, защото майка й спряла издръжката й от 5 000 долара на месец и сега трябвало да се справя само с 1000. Голяма трагедия си е. Съсипаха го това момиче. Но стига шеги, в социалните мрежи, а и в предаването момичето получи доста критики, но нека се замислим реално над нещата. Както гласи една стара, българска поговорка: " Не е виновен този, който яде баницата, а онзи, дето му я дава". Та защо момичето да е виновно, като майка й е човекът, който я глези и й осигурява всевъзможни щуротии и не я е научила на труд и морални и човешки ценности? Защо си е помислила, че сега ако се направи на твърда и й намали издръжката дъщеря й ще се научи на нещо, при положение, че не е научена да цени парите и труда на хората? Лично аз упреквам майката и то сериозно, защото не може разглезената й дъщеря да заявява, че нямало да живее като селянка с 1000 долара. Че аз ако имам за харчене 1000 долара месечно само за мен, нека ме наричат селянин, не ми пречи. Та каква е поуката? Родители сте не само за да давате пари и да угаждате, а за да възпитавате и създавате хора.

Аз няма да гледам повече това предаване, защото и без това е пълна глупост, а и някакви ненавиждам арогантното поведение на хора с комплекси, но ако на вас ви е интересни, може да видите тази "принцеса"


Няма коментари:

Публикуване на коментар