четвъртък, 10 януари 2013 г.

Животът във Велинград

Както ви споделих предният път, живея в красивия Велинград, а работата ми е в сферата на туризма. Родом съм от тук и след като завърших висшето си образование, реших отново да се върна. Обичам това място и очарованието му и много ми харесва това, че съм сред природата.

Западните Родопи са наистина красиви през всеки сезон от годината и винаги имам възможност да се разходя някъде, далече от цивилизацията и сред красотата на планината. Градът също се развива със страхотни темпове и е хубаво, че хора има постоянно от всички краища на България, а и света. Основният поминък на хората тук е туризмът и с радост отчитам, че съгражданите ми отбелязват огромен напредък в това да предлагат все по-качествени услуги на посетителите на града и да ги правят доволни. Много е важно наистина да искаш да угодиш на клиента, да се стараеш да му осигуриш най-доброто, а не просто да се опитваш да му вземеш парите, както за съжаление се случва по много от морските ни курорти. Това е една култура в бизнеса, която най-накрая започва да се установява и у нас.

Иначе, Велинград може да се похвали с очарователна природа, известните минерални извори и всевъзможни спа процедури, в хотели, които варират от една до пет звезди и са удачни за всеки джоб. Ще се радвам да чуя какво мислите и вие за моя роден град, дали сте го посещавали и с какво впечатление сте останали от него. Приятен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар