сряда, 2 януари 2013 г.

Моето представяне


Здравейте, приятели, казвам се Ивайло Павлов и съм на 33 години от спа столицата на България – Велинград. Работя в сферата на туризма и се наслаждавам на живота в този китен български град, намиращ се сред райската красота на Западните Родопи. Обичам спортовете - скиор с дългогодишен стаж съм, понякога се качвам и на сноуборд, освен това от години играя тенис за удоволствие с приятели и не изпускам по-сериозен футболен мач.
Реших  да си направя блог, защото имам какво да кажа и мисля, че съм човек с много интереси – вълнувам се от държавната и участвам в местната политика доколкото имам право, интересуват ме туризма и спорта, а също така съм и голям киноман – често пътувам до Пловдив или София само за да гледам някой по-касов филм на 3D.  Последният филм, който гледах и ми хареса изключително много е Облакът Атлас(Cloud Atlas) по едноименната книга и на именитите режисьори – братята Уашовски, чието дело са небезизвестните Матрицата и В като Вендета.
Какво друго да кажа за себе си? Завършил съм икономическа специалност в Пловдивския университет и сегашната ми работа е тясно свързана и с това, имам прекрасно семейство, и както казах сегашното ми местоживеене и начин на живот са ми много приятни, така че бих могъл да се представя и като един сравнително щастлив човек, напук на световните статистики, че българите сме едни от най-нещастните на планетата :)
Ще се радвам ако четете блога ми и споделяте вашето мнение по темите, по които ще пиша, а ще гледам те да бъдат разнообразни и да не ви отегчавам. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар