петък, 8 януари 2016 г.

Брандът е нещо повече от лого

Навсякъде чуваме колко важен е брандът, но знаем ли какво всъщност стои зад него? Е, видеото, което ви споделям, ще ви помогне да си изясните поне малко материята. На мен ми беше от полза, пък и за обща култура трябва да сме наясно с тези неща.

Първото, на което искам да наблегна, е това, че брандът всъщност принадлежи на хората, а не на компанията. Възприятието за него се формира по-скоро на емоционално ниво, отколкото на рационално. Силните брандове стоят зад нещо и това трябва да е само едно нещо, с което хората моментално ги асоциират. Докато преди самите брандове са казвали зад какво стоят, днес вече потребителите им определят какво значат те за тях. Брандът е нещо повече от лого, той е свързан с това, което хората мислят за вас.



Няма коментари:

Публикуване на коментар