вторник, 13 май 2014 г.

Екзотично ястие

Не съм особено голям почитател на готвенето, но това по-скоро е така поради липсата на време. Но пък когато се случи да отделя време за тази дейност влагам желание и наистина се получават доста вкусни ястия.

Мисля, че готвенето като цяло трябва да е една приятна дейност, а не просто поредният досаден задължителен навик.

Последния път реших аз да запретна ръкави и да направя нещо различно и нетрадиционно за нашата кухня. Нещо по–екзотично. Спрях се на една рецепта от индийската кухня с морски дарове. Докато разглеждах рецептите ми направи впечатление, че в индийските ястия се използват доста често канела, куркума и хрян. Та и в моята рецепта щях да използвам тези съставки.

Отне ми доста време докато приготвя морските дарове, а и реших малко да добавя нещо извън класическата рецепта и да експериментирам. Разбира се поканих и  -приятели да опитат от първия ми опит с екзотичната кухня. На тях им беше доста интересно и ме разпитваха подробно за рецептата и продуктите. В крайна сметка на фона на приятни разговори и бутилка хубаво вино всичко се изяде.

Интересно е да опиташ нещо ново и различно, особено ако си си затрупан от монотонни и еднакви задачи във всекидневието си. Една такава възможност предоставя екзотичната и непозната на нашите географски ширини кухня. Все пак винаги е по-добре и по-интересно да приготвиш нещо в къщи от колкото да се храниш основно с готови и нездравословни храни навън. А също така в готвенето може да се прибави творчество и креативност, а защо не и забавление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар