петък, 8 март 2013 г.

Най-прекрасните жени са българките!

Неведнъж съм си говорил с англичани – туристи и такива, дошли да живеят за постоянно у нас, заради красивата природа и значително по-приятния климат. Ами хората са изумени, как е възможно в България да има толкова висока концентрация на красиви девойки, та и жени на средна възраст, даже!

Разбирам ги перфектно, няколкото ми пътувания до Лондон оставиха много смесени впечатления, но специално при дамите забелязах, че въпреки микса от хора от цял свят, които живеят там, то наистина хубавките са кът! Повечето англичанки, за съжаление, не са много привлекателни, не мога да си обясня защо са толкова предразположени към пълнеене, но дори и ако този фактор го нямаше, пак щяха да са на светлинни години от българките.

Спомням си преди десетина години, когато присъствах на един от конкурсите за красота на Джей Моделс – тогава още не бях така здраво обвързан-“завързан“ :)), та щяха да ми изтекат очите! Не знам как от тази модна агенция бяха успели да отберат наистина от хубавите най-най-хубавите родни моми :) Бих ходил всяка година на техните конкурси за красота, жалко че тази агенция затвори врати още преди 8 години...

Трябва да се гордеем и прославяме с жените си! Една такава, на която аз силно симпатизирам, например, е Нина Добрев – толкова нежност, интелигентност, невинност и безупречна хубост има у това момиче, а да я чуеш да говори на български си е направо безценно :) Точно тази естествена хубост трябва да се стимулира, а не пошлата и изкуствената. На кой са му притрябвали силиконени киборги?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар