сряда, 17 април 2013 г.

Плащане чрез пос терминал

В портмонето си имам няколко дебитни карти на различни банки. В тях няма милиони, но все пак се намира по нещо. Когато ходя на конференции по други градове са налага да преспивам в тамошните хотели. За мен като клиент е много по-удобно да плащам чрез пос терминал. Нося достатъчно пари в себе си, но предпочитам плащането да става по банков път. За съжаление понякога в комплексите няма такова удобство, но това се случва много рядко. Аз плащам с карта и в магазина, от който пазарувам. Така не се налага да късам портмонето си с някакви стотинки. Само натискаш пин кода и вече е готово. За моя радост в момента е изключително разпространено плащането не само кеш, но и чрез карта. Вече могат да се плащат и някои такси чрез карта, което е още един плюс. В онлайн пазаруването също е вариант да се плати по този начин, който аз предпочитам. Моите наблюдения са ,че повечето хора за разлика от мен плащат в брой. Не знам, може би защото получават заплатите си в пликове, а не на карта. Знам за други случаи, при които си теглят заплатата от банкомата и след това отиват да пазаруват в супермаркета, където има пос терминал. Някакси ми се струва все едно се движиш в кръг. Все пак всеки решава сам за себе си. Вие как предпочитате в кеш или чрез пос терминал?

Няма коментари:

Публикуване на коментар